Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen op Hulpmiddelwereld

Bij Hulpmiddelwereld kunt u simpel, snel en veilig online bestellen. Op deze pagina leggen wij precies uit wat u moet doen, van het product toevoegen aan uw winkelwagentje tot aan het afrekenproces. Zo wordt online bestellen nog makkelijker! Is het voor u allemaal toch nog te ingewikkeld? Dan kunt u altijd tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen met onze klantenservice voor hulp of een telefonische bestelling.

Hoe werkt online bestellen bij Hulpmiddelwereld?

U begint uiteraard met de pagina’s te bezoeken met de door u gewenste producten. U bereikt deze producten via het menu met de verschillende categorieën (aan de linkerzijde van de website) of via de zoekbalk met de tekst: 'Doorzoek de webshop' (bovenaan de website).    

Wanneer u op productpagina bent en u wenst het product te bestellen dan voegt u deze toe aan uw Winkelwagentje. U kunt altijd het gewenste aantal aangeven en bij sommige producten moet u eerst nog kiezen voor de juiste maat en kleur. Eenmaal gekozen voor het juiste aantal, maat en kleur? Dan voegt u via de knop 'In Winkelwagen' het product toe aan uw digitale winkelwagentje.

Nu komt u direct in uw digitale winkelwagentje terecht en krijgt u een overzicht van alles wat er in uw winkelwagen zit. Wilt u graag nog meer producten toevoegen? Dan heeft u onderaan in de winkelwagen de optie: 'Ga verder met winkelen'. Wilt u afrekenen? Dan klikt u simpelweg op de knop: 'Ga door naar afrekenen'.

Het Afrekenproces

U heeft op de ‘Ga door naar afrekenen’ knop geklikt en beland op de Afrekenpagina. Hier gaat u vervolgens de benodigde gegevens invullen, alles met een * bent u verplicht om in te vullen om het afrekenproces te voltooien. U kunt nog kiezen om het product / de producten niet naar hetzelfde adres te verzenden als het opgegeven factuuradres. U vinkt dan het blauwvinkje uit voor de tekst: ‘Verzenden naar hetzelfde adres’. Wanneer u dit doet dan krijgt u de mogelijkheid om een ander verzendadres op te geven.

Na het invullen van uw gegevens kiest u de methode van betaling en controleert u nog eenmaal uw bestelling. U krijgt hier een volledig overzicht van alle kosten die betrekking hebben op uw bestelling, zoals bijvoorbeeld: verzendkosten of kosten voor Achteraf Betalen.

Bestelling gelukt of toch niet?

Wanneer uw bestelling gelukt is komt u op een bedank pagina en hier wordt vermeld dat de bestelbevestiging met alle gegevens van de bestelling naar uw e-mail adres verzonden is. Wanneer uw bestelling niet gelukt is kan het zijn dat u sommige gegevens verkeerd heeft ingevuld. Deze vakjes zullen dan rood kleuren.

Lukt het na aanpassingen dan nog niet om uw bestelling te plaatsen? Neem dan telefonisch contact op met een van onze klantenservicemedewerkers. Zij helpen u graag verder met uw bestelling of kunnen deze ook volledig telefonisch voor u plaatsen!

Naar boven